четвртак, 24. мај 2018.

Zebra kuglof


Potrebno:
*5 jaja,250g šećera,1,5 dl ulja.1 5 dl mleka,1 vanil šećer,
100g mlevenih oraha,malo naribane korice limuna,80g
 suvog grožđa,300g oštrog brašna,3 kašike kakaoa,
1 prašak za pecivo
*prah šećer za posipanje

Izrada:
Jaja i šećer,vanil šećer mutimo mikserom i kad je dobro
umućeno, ulje dodajemo polako muteći i dalje a onda mleko.
Kad smo to umutili dodajemo brašno pomešano sa praškom
za pecivo.Promešamo sve i dodamo samlevene orahe i korice
limuna malo naribamo.
Pleh podmažemo dobro masnoćom i pospemo brašnom.
Podelimo umućenu masu na 2 dela i u jedan dodamo kakao
i to umutimo.
Sipamo u modlu na sredinu malo tamne mase ,pa po tom krugu
u sredinu malo svetle mase i sve tako dok ne utrošimo i jednu
i drugu(svetlu i tamnu).Kad sipamo vidimo da se prave  krugovi
 i da će se lepo išarati.Kad smo sve sipali odozgo pospemo suvo
grožđe.stavimo peći u zagrejanu rernu na 180 °C ½  sata,a onda
smanjimo na 150 °C 15 minuta.Nakon tog vremena kuglof je
 pečen i izvadimo ga iz rerne.Ostavimo da se ohladi pa skidamo
obruč okolo ,posipamo prah šećerom i sečemo na kriške.

Ovaj recept je sličan mramornom kuglofu koji sam objavila ranije,
a ovom kuglofu sam prilagodila sastojke.Ovaj kuglof sam pekla u
okrugloj modli za tortu pa sam malo izmenila sastav da bi bolje
narastao(više jaja).Kad ga sečemo ,veoma je dekorativan i ukus je
divan,mek kolač koji paše uz čaj,mleko,kafu...
Poreklo recepta:recept iz moje sveske malo izmenjen a ideja da 
bude zebra kuglof, je sa net-a






Нема коментара:

Постави коментар