петак, 20. фебруар 2015.

Paprikaš na lovački način


Potrebno:1/2 kg svinjetine,1/2kg junetine(ribić),voda,3 crna luka, 2 šargarepe,1 peršunov koren,so,biber,1 kašika aleve paprike,3 lista lovora,1/2 litra paradajza,1 kašika isečenog peršunovog lista

Izrada:Junetinu i svinjetinu isečemo na kocke,a ako imamo neki komad sa kostima možemo iseći i dodati. U dubljoj šerpi dinstamo luk na vodi kojeg smo isekli na kockice(ovde ne ide nikakva masnoća samo ono što ispusti meso kad dodamo na izdinstan luk). Kad je luk  staklast i kuvan dodamo isečeno meso i kuvamo 5 minuta uz mešanje bez dodavanja vode.Nakon toga dodamo 1/2 litra vode,promešamo pa dodamo ostale sastojke:šargarepu,peršun,so,biber lovorov list ,promešamo varjačom i pustimo da malo prokuva i dodamo vode toliko da dobro prekrije sve.Poklopimo i pustimo da kuva.
Ponekad promešamo varjačom i smanjimo da polako krčka.Možemo pomalo dodati vode ako je ukuvala.Pred kraj 2,5 sata kuvanja(ako je veća masa bude i duže)dodamo alevu papriku,paradajz i malo ljute aleve paprike ili 1 feferonu zavisi od toga koliko volimo ljuto.Pred sam kraj kuvanja,ako vidimo da je redak paprikaš može da se doda 1-2 kašike brašna razmućenog u malo hladne vode.Kad to dodamo vidimo gustinu  kad provri i ako je dovoljno, gotov je paprikaš.
Uz ovo jelo  možemo dodati šire rezance kao što sam ja dodala,ili noklice u sam saft ako je ređi,ali može biti i uz pire krompir.

Poreklo recepta-ovaj recept sam naučila od mog brata Milana(koji je kao lovac pravio na ovaj način paprikaš od divljači) ali isto tako je lep i od ovog mesa ,pa ga moji obožavaju.

2 коментара:

  1. Divno jelo, kako ti opisuješ koro d abih odma počela da ga kuvam.Nego zašto se ne može priljučiti tvojoj stranici?

    ОдговориИзбриши