четвртак, 19. децембар 2019.

Reform šnite sa kafom


Potrebno:
Za koru:
*10 belanaca,200g šećera,250g krupno sečenih oraha,1 kašika oštrog brašna
Za fil:
*10 žumanaca,150g prah šećera,1 vanil šećer,1 dl jake instant kafe(nes,mokate),
150g čokolade za kuvanje,250g putera(ili margarina),2 dl slatke pavlake
Za ukrašavanje:
3 dl slatke pavlake,1 kašičica instant kafe + kašičica vrele vode
Izrada:
Ulupati belanca uz postepeno dodavanje šećera.U  taj gusto ulupan sneg dodati 
krupno seckane orahe i brašno.Promešati varjačom polako da se lepo izjednači.
Tepsiju vel.(40x 30cm) obložiti pek papirom i sipati smesu .Poravnati i peći u
 zagrejanoj rerni na 180 °C ,15-20 min.Kad je pečeno izvaditi iz rerne i staviti
da se ohladi.
Fil:
Žumanca  sa šećerom i vanil šećerom izraditi mikserom.Staviti na paru i kuvati
uz stalno mešanje varjačom(oko 10 min),dok se ne zgusne.Zatim dodati čokoLadu
 izlomljenu na kocke i skuvanu instant kafu.Kuvati još 5 min, dok se ne otopi
 čokolada i sve sjediniti.(Kafu smo skuvali tako da smo dodali na 100 ml ključale 
vode 2-3 kašičice kafe,zavisno kakav ukus kafe želimo).Koristiti samo nes kafu
(nikako tursku).Krem prohladiti i tek onda dodati izrađen puter.To izraditi pa
dodati umućenu slatku pavlaku.
Koru skinuti sa pek papira i naneti krem ravnomerno.
Za ukrašavanje rastvoriti instant kafu u vreloj vodi,dodati u slatku pavlaku i  umutiti
mikserom.Ukrasiti kolač po želji.Ja sam u 1/3 dodala kafu ,a ostalo mi je belo.Na 
koru sam nanela bele pavlake,a ukrasila  sa belim i kafenim puslicama.
Gotovi ukrašen kolač staviti u frižider da se dobro ohladi.
Pre služenja izvaditi kolač iz frižidera(15 min da popusti fil i seći na šnite ili kocke
u mom slučaju.)

Predivan kolač.Kad sam pročitala ovaj recept ,znala sam da ću ga ubrzo napraviti
i hvala Nataliji za ovako divan recept.
Poreklo recepta :sa sajta:







Нема коментара:

Постави коментар