четвртак, 12. јануар 2017.

Pohovane ćureće šnicle


Potrebno:
*1/2 kg ćurećeg belog mesa,2 jaja,so,brašno ,hlebne mrvice,
masnoća za prženje(mast ili ulje)
*prilog: grašak
*salata:sečena paprika
Izrada:
Ćureće belo isečemo na manje šnicle i usolimo.Neka stoji 1/2 sata pa
ih onda uvaljamo u brašno,umućena jaja i hlebne mrvice(prezle), pa u
vrelu masnoću.Nakon toga malo smanjimo temperaturu ringle i
okrećemo na obe strane da se ispeče i dobije lepu rumenu boju.
Pohovane šnicle staviti na papirne ubruse da upiju  masnoću.
Ćureće šnicle možemo servirati sa raznim povrćem:boranija,grašak,
pire krompir,kupus i povrće koje  možemo pripremiti zimi.
Ja sam ovaj put pravila grašak(recept 19.01.2015.) a salata je  kisela
zimnica(sečena  paprika).

 Ćuretina je umereno dobar izvor vitamina BI i B6, cinka i kalijuma kao
i folne kiseline.Ovo meso ima malo masnoće.
Poreklo recepta:iz moje sveske




2 коментара:

  1. Odlična ideja. Uvek mi je žao što se ćuretina ovde prodaje samo u toku praznika na kraju godine. Nepravda!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod nas je ima baš.Ja u Zemunu kupujem preko cele godine.Više je volim od piletine! :)

      Избриши